onsdag 8. august 2012

bryllup Ulrikken I Liv Kjersti & Reid

Ferien er over, eg er tilbake i studio og det er på tide med å oppdatere bloggen litt. Før ferien var eg så heldig å få være med vakre Liv Kjersti og Reid opp på Ulrikken for å fotografere de på deres store dag. Liv Kjersti og Reid hadde faktisk både vielsen og selskapet på Ulrikken, så da var valget angående location til fotografering veldig enkelt, om været tillot det selvsagt :) Eg krysset alt av fingrer og tær for oppholdsvær og moderat med vind, og jammen meg så ble det slik, iallefall til fotograferingen var over. Regnet kom, men eg håper virkelig det var en liten regnbyge slik att dere fikk holdt vielsen utendørs som ønsket.
Uansett kjempe sporty gjort av dere å "klatre" rundt i byfjellet i bryllupsantrekket, eg liker sporty og gøye brudepar! :)
Tusen takk for att eg fikk æren av å fotografere dere og ønsker dere lykke til med ekteskapet.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar