fredag 17. august 2012

Bryllup i Ulvik I Anne Britt og Henning

Deler av sommerferien min ble feriert inne i fagre Ulvik i Hardanger, min barndomsheim og fineste plass på jord, synes eg :)
Selv om eg har ferie så tar eg sjeldent helt fri og da passet det veldig fint å kombinere sommerferien med litt bryllupsfotografering.
Nydelige Anne Britt og Henning tok også turen til Ulvik i sommer for å giftet seg og feiret dagen på Brakanes hotell (takk til hotellet som anbefalte meg som fotograf selv om eg holder til i Bergen, noen ganger passer det perfekt å ta turen slik som nå). 
Vi hadde håpet på sol og deilig sommervær, slik ble det ikkje, men vi fikk i det minste oppholdsvær så lenge fotograferingen varte og fikk fotografert utendørs som planlagt. Og om ikkje solen strålte så strålte iallefall dette vakre paret og det er det aller viktigste :)
Anne Britt og Henning, håper dagen fortsatte like fint og takk for att eg fikk æren av å fotografere dere! :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar