tirsdag 26. juli 2011

tenn et lys

Det er med tungt hjerte eg er tilbake på jobb etter ferien. For ein grusom tragedie som rammet Utøya og Oslo på fredag, er så ufattelig trist. 
Som de fleste har gjort denne helga så har eg også sittet lamslått foran tv skjermen nesten heile helga, prøvd å ta innover meg alt det forferdelige som har skjedd. Det er ubeskrivelig. 

Men opp i all denne tragedien så er det flott å se alt engasjementet fra innland og utland, se omsorgen, kjærligheten og samholdet folk viser. Synes det er så beskrivende og flott sagt det auf jenten sa " Om én mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen".

Eg er nå tilbake på jobb, men må innrømme eg sliter litt med å komme i gang igjen, klarer ikkje holde fokus og tankene mine går stadig tilbake til denne forferdelige tragedien og alle de menneskene som har blitt rammet. Tenker på dere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar